Sunday, July 19, 2009

Sempena hari ulang thn kelahiran ku

17/07/2009
03:00 PM





[LUCKYCT : 26041]
aslmkum.w.w.
slmt bertugas djnik.

perjlnan meniti usia ku sudah hampir kepenghujungnya.
entah esok atau lusa, pasti aku kan pergi jua.
walau hanya berbekal sekelumit amalan sebagai bekalan ku kesana.
aku akan meneruskan perjalanan bagi mengisi sisa2 hidup utk kebaikan & kebahagiaan didunia & akhirat.

mentari senja pasti meninggalkan kita.
sebelum kelam menjemput mlm, sembah salam ku pohon pada semua.

ribuan ampun & maaf keterlanjuran bicara.
Di maya atau di alam nyata.
siapalah saya yg kerdil lagi hina.
Smga pershbtan kita kekal hingga akhirnya.

dgn perasaan terharu & gembira.
tksh tak terhingga doa ikhlas anda shbt2 ku semua.
tksh ucapan & doa yg bertali arus setiap detik masa.
smga yg maha esa akan mengurniakan kebaikan & kebahagiaan pada kita,
sentiasa & selamanya hingga keakhirnya,
didunia & akhirat hingga akhir nyata.

sekian..
wabillahi taufiq walhidayat, wasalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh.

tksh sekali lagi.


[JAWAMUAR : 4563]
waalaikummsalam kang LCT...ayat2 tu kecewa jer
siapalah saya yg kerdil lagi hina ( kang lct aku tangok tak mcm orang kerdil pon segar bugar...huuu rendah diri lagi hina...takda pon ogang kgmms yg hina kang LCT)
03.08 PM 17/07/2009 [*.*.243.69] [x]


[KUDALIAR : 75751] wak wak jgn lupa tulis ayat LCT lagi satu nie yg berbunyi ribuan ampun & maaf keterlanjuran bicara.
03.11 PM 17/07/2009 [*.*.103.123] [x]


[JAWAMUAR : 4563]
KANG LCT
ribuan ampun & maaf keterlanjuran bicara
( lct kamu tak da pun buat salah dgn aku atau KUDALIAR ...kamu cakap dgn budibahasa yg tinggi bertertib bila bicara dgn kekawan)

03.16 PM 17/07/2009 [*.*.243.69] [x]


[JAWAMUAR : 4563]
jgn jgn kang LCT nak tunaikan HAJI pada tahun
03.19 PM 17/07/2009 [*.*.243.69] [x]


[YOBGMEE : 87778] salam kang lct'....walauapa pong yg di ungkap..kita sekg, se agama, sesama sahabat..jom ramai2 mengamin kan
03.20 PM 17/07/2009 [*.*.27.50] [x]


[JAWAMUAR : 4563]
AJIE
Kita tunggu kang LCT open meja kat gossip
03.23 PM 17/07/2009 [*.*.243.69] [x]


[ABAHIR : 88294] kang LCT
walau pun hina d alam fana
hidup d dunia hanya sementara
Allah maha melihat dan maha mengetahuwi
susah senang harus ada kesabaran
yg hidup akan mati
doa x semesti nya dikala semasa sembahyang
setiap usaha adalah tangga kejayaan
jangan lah bersifat berdiam diri
setiap insan ada tanggong jawab
kita x kacau org begitulah juga org x kacau kita kan
jika gembira kan satu org tuhan akan balas 10 kegembiraan pada kita
jika kita beri kesenangan pada org tuhan akan beri kesenanggan pada kita
hindar lah kita dari sifat riak ego dan sombong
semuga tuhan memakbul kan setiap doa yg kita pinta
eheh apa lah aku membebel lak ni nanti kakcik kata abah lak kan
SELAMAT HARI LAHIR untok LCT semuga bahagia membahagiakan

03.32 PM 17/07/2009 [*.*.133.91] [x]


[JAWAMUAR : 4563]
yes yessssssss abah bagi semangat pada kang lct
KAK CHIK gi mana ni....kelibatnya kat kgmms tak nmpak pong

armrio ada abah
03.37 PM 17/07/2009 [*.*.243.69] [x]


[KUDALIAR : 75751] wak ko x tau ke depa dok main nyorok2 kat bawah pokok kelapa lahhh
03.39 PM 17/07/2009 [*.*.103.123] [x]


[YOBGMEE : 87778] kL>>idak pong kena kena dera wat keje banyak2x leh nak mentenet
03.42 PM 17/07/2009 [*.*.27.50] [x]


[ABAHIR : 88294] wak kak chik gi singapo ambrio jadi suami misali
03.43 PM 17/07/2009 [*.*.133.91] [x]


[IXORAROXI : 85052]
03.45 PM 17/07/2009 [wap] [x]


[TENGILIN : 123113] salam maat semua semua salam selamat Kang LCT amin. t kasih Abah yg syahdu nye menusuk jenjiwa aku terharu taw Bah.
03.45 PM 17/07/2009 [wap] [x]


[BERLIANPUTIH : 6279]
Abah .. Cenggitu nyer ayat, Berlian pong truja ..

03.55 PM 17/07/2009 [*.*.38.173] [x]


[PUANSRIDEVI : 482] SELAMAT HARI LAHIR untuk LCT ..semoga sentiasa dalam rahmatNya
03.58 PM 17/07/2009 [wap] [x]


[YOBGMEE : 87778] macamman ruper nyee BP" teruja ya??x pernah nengok rupe bP" pong
03.59 PM 17/07/2009 [*.*.27.50] [x]


[JAWAMUAR : 4563]
ajie ...BP dok repair idong jadi mancung taw
ala ala mak arab gitu
04.03 PM 17/07/2009 [*.*.243.69] [x]


[BERLIANPUTIH : 6279]
Ajie .. Lawa sikit dari paris hilton .. Cuma gendut lebih

04.05 PM 17/07/2009 [*.*.38.173] [x]


[JAWAMUAR : 4563]
BP tapi bukan mcm ....
~wahai mak enon jgnlah merajuk~
~nnti lekas tua xda yg pujuk~
...................
04.09 PM 17/07/2009 [*.*.243.69] [x]


[YOBGMEE : 87778] wak jmbp" ya ker.....emmmmmm
04.20 PM 17/07/2009 [*.*.27.62] [x]


[LUCKYCT : 26041]

Tksh pada semua.
dgn perasaan terharu & gembira.
tksh tak terhingga doa ikhlas anda shbt2 ku semua.
tksh ucapan & doa yg bertali arus setiap detik masa.
smga yg maha esa akan mengurniakan kebaikan & kebahagiaan pada kita,
sentiasa & selamanya hingga keakhirnya, didunia & akhirat hingga akhir

http://luckyctshbtklfm.blogspot.com/



Tksh juga kpd kak anoy & kak zia.
juga shbt2 yg memberi ucapan melalui sms.



5 comments:

  1. Aminnnn.....
    moga yang terbaik buat anda dan keluarga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. sama-sama kasih..bukan kasihan

    ReplyDelete
  3. http://mazidulakmal.blogspot.com/..
    jom info n
    memerah minda

    ReplyDelete